Aktviti Membaca!

Isnin, 17 Mei 2010

Sunshine Award



"The Sunshine Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blogging world."


Rasa terharu juga bila ada 2 insan yang sudi nak beri aku award ni.

Thanks to Cik Ulatbuku :)) Quoted from her!

Airina - satu-satunya reviewer yang paling rajin menapak ke sini and chit-chat with me. Thanks, dear! walaupun cik cucur pun tag you jugak, tak kira nak bagi jugak award ni, so, kira dapat double la ni ;) eh eh, dulu airina pernah bagi award tapi sampai sekarang tak buat lagi, hehe... sorry.

Quoted from Cucuratap :)) Thanks sis!

airina : juga reviewer yang rajin. dia review bidadara punya lah panjang lebar. rajin sungguh. =) boleh baca dekat sini.

So, my turn to spread the happiness and sunshine *wink*

1. PeiPan - Tulisan tuan tanah ni selalunya tak menghampakan. Daripada isu masyarakat, perkongsian ilmu dan agama mahupun politik ada banyak info yang boleh dikutip. Walaupun ada masanya mungkin agak kasar tetapi bagiku itulah satu-satunya cara untuk 'membangunkan' pembacanya. Aku paling suka katanya yang ini - 'Aku menulis untuk diri sendiri dan bukan untuk kamu.' Ps: Noticed that c.UB already tagged you this :)

2. Fira Ya Hilwa - Teman sejoli dalam Anak Ghimo. Si comel yang dulunya menulis di Friendster sebelum beralih ke blogspot. Menulis tentang dunianya sendiri bercampur aduk dengan suara hatinya sendiri. Ada masanya seperti membaca jurnal sang pengembara. Si rajin yang mengedit gambar-gambar dan suka tersenyum. Her smile may consider as sunshine :))

3. Datin Noris - Rakan sekolah yang suka sangat dengan Hello Kitty. Seriously aku tak tahu kau peminat kartun tu :P Suka membebel tentang dirinya di dalam blognya yang serba-serbi pink dan ada bling-bling [macam salji pun ada juga]

4. Bulanhijau - Si penulis muda yang rajin benar menulis. Selalu aku ikuti perkembangannya tetapi aku juga lah antara orang terakhir baca cerita yang dia tulis hik3 lalala5 She's kinda cute [perasan masa ber-YM hari tu]. All the best in your next story :))

5. x-po - Si kaki gosip hahaha Kalau nak tahu hal-hal terkini tak kisahlah dari segi apa pun selalu juga aku lepak sini. Pandangan daripada seorang cikgu kelahiran UPSI ada masanya penuh dengan kejutan. Tajuk post pun selalunya ada ciri-ciri x-factor yang kalau sekali tengok, mesti tangan gatal nak klik :P

6. Zihkir - Si penulis e-novel lagi. Masih belum punya masa nak selidik hasil karyanya. Big SORRY for that sis! Nanti bila dah baca akan aku paparkan di sini. Sekali imbas ceritanya ada unsur-unsur islamik. Cara yang paling bagus kalau nak mendidik para pembaca :))

7. HA - Jejaka bergelar Enche Hami Asraff ni punya banyak peminat. Dah lebih seribu orang berdaftar jadi follower. Tulisannya berkisar tentang dunianya sendiri di samping ada masanya menjadi kaunselor yang tak bertauliah. Dia punya suara tersendiri dalam melontarkan pandangannya :))


5 lagi? Aku dah tak tahu nak tag siapa. So I dedicate this award to those who are being my 'Silent Readers'. Thanks for reading.

For these 7 bloggers and the other 5 yet to be known, please claim your award and;
i. Nominate 12 more bloggers.
ii. Put the logo onto your sidebar or within a post.
iii. Link the nominees within your post.
iv. Let the nominees know they have received this award by commenting on their respective blogs.
v. Share the love and link to the person from whom you have received the award.


Ps: Mati kutu bila diminta describe blog orang.

Happy reading (^-<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

What say you?
Do comment... but please state your name :))