Aktviti Membaca!

Khamis, 31 Disember 2015

Si Kolot Suamiku



Si Kolot Suamiku
Fazlyn Ridz

ISBN: 9789670657110
Penerbit: Lovenovel Publication
Tarikh Terbit: April 2014
Halaman: 693
Harga: RM25

~ Rasaku… ~

3.5*

Aku cam TERR-suka pula dengan hero tapi bila akhir-akhir tu ada juga rasa cam nak bagi flying kick pada hero tu muahahaha :P

Full review: 31/12/2015

Cerita buat penghibur hati hahaha

Aku suka nama Kudin tu. Simple. Walaupun nama sebenarnya boleh tahan panjang juga. Aku juga suka dengan watak Edrina, walaupun pada mulanya aku rasa minah ni boleh tahan kerek juga.

Tapi, bila cerita mula berkembang aku makin senang dengan Edrina. Sekurang-kurangnya dia cuba untuk duduk ‘susah’ dengan suaminya yang kedekut hahaha. Aku pun tak tahu kenapa Kudin begitu. Bersederhana memang harus dipuji tapi kalau sampai takde elektrik di rumah, susah juga bro!

Dan, watak tempelan seperti Lisa memang sungguh annoying. Si Kudin pula tak reti-reti nak ambil iktibar, layan juga si Lisa dan bapanya yang dua kali lima itu. Haihh... bila isteri dah keguguran pun, masih blur. Tu yang buat aku nak kasi flying kick sekali.

Apa pun seperti biasa ada penamat yang indah buat pasangan. Bagus Edrina ni, aku kira dia yang paling banyak berkorban untuk menjayakan hubungan-paksa-rela mereka. Cinta itu boleh datang dan pergi, maka rajin-rajinkan memohon pada-Nya. Meminta agar hati sentiasa reda dengan pasangan anda. Kita tidak sempurna tapi pasangan kita yang akan melengkapkan kekurangan itu ;)

Ehem, sebelum terlupa! Makcik Kunah memang antara geng emak-emak legend lah hahaha.

Happy reading (^-<)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

What say you?
Do comment... but please state your name :))