Aktviti Membaca!

Jumaat, 8 Julai 2011

Sudah 2 tahun :))

Alhamdulillah. Sudah masuk tahun ke-2 dan aku masih meneruskan sesi review yang dulunya aku ingat tak akan bertahan lama. Walaupun tahun ni aku akui review tak banyak, sangat-sangat perlahan. Sudah masuk bulan 7 tapi cuma ada 28 [ada 4 hutang review] buah novel/buku yang baru aku habiskan. Ada perkara yang lebih penting yang perlu aku utamakan -dengan suasana kerja baru [rina, dah masuk 6 bulan tak kan 'baru' lagi? ngee~~] dan di tahun akhir pengajian semuanya membuatkan aku sedikit lelah.


Ini juga merupakan tahun pertama aku ligat dalam Goodreads & sertai Cabaran 50 Buku oleh Ulatbuku. Seronok sebab jumpa teman-teman baru. Semuanya si ulat buku :D

Aku nak minta maaf pada sesiapa saja yang mungkin tanpa aku sedari terluka hatinya tika melayari halaman ini. Suka juga nak aku ingatkan yang catatan di sini adalah pandangan peribadiku, hasil dari 'rasa' aku sendiri. Jadi jika ia tidak menepati selera kamu, aku tak mampu berbuat apa-apa. Apa pun, terima kasih kerana ada yang menjengah ke mari. Terima kasih kerana ada yang menjadikan reviewku sebagai kayu pengukur dalam mencari novel yang ingin dibaca :))

Gaya penulisanku memang agak kaku. Maafkan kelemahan aku itu :))


Ps: Baru aku perasan blog ini dibuka pada 9/07 - tarikh yang tiba-tiba jadi isu hangat. Opss! Ini bukan blog politik :P

Happy reading (^-<)

2 ulasan:

  1. tahniah! sbb dh dua thn masih juga menggunakan URL yg sama, tak macam aku :( sob3..

    aku tergelak la bc komen kau kt blog aku tu... hahah

    BalasPadam
  2. MissF,
    Thanks dear~~ Rilek2, dah jadi kan. URL baru tu pun ok juga :D

    Sampai hatimu fira, menggelakkan aku muahahahaha :P

    BalasPadam

What say you?
Do comment... but please state your name :))